LITT NYTT INTERIØR

(Inneholder annonselenker)

God lørdag! I natt sov jeg over tolv timer, noe som er veldig sjokkerende. Skulle liksom være våken til over midnatt slik at jeg kunne ringe June som har bursdag i dag, men bestemoren i meg sovnet halv elleve. Man skulle kanskje trodd jeg var megauthvilt i dag tidlig, men tvert imot. Når jeg sover så mange timer blir kroppen helt i zombiemodus, så når jeg så meg i speilet var personen som møtte meg en vrak. Hjelp! Nå skal jeg hoppe i dusjen og prøve å rette på skaden, under finner dere mine nye interiørkjøp!

inter
Vase kjøpt på Illum Bolighus og duftlys fra Lexington, fikk den i bursdagsgave <3 Så fint!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Tredelt skål fra Muuto finner du HER 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Såpepumpe og krus i ekte marmor fra Mette Ditmer, elsker de!! Du finner lignende her og her 🙂 OLYMPUS DIGITAL CAMERAPute fra Missoni 🙂

Noe som falt i smak? 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg