LITT FOR MYE JULIA?

Av og til tenker jeg over hvor rar jobb jeg faktisk har. At store deler av den innebærer å ta bilder av meg selv, og dele av mitt liv med andre. Hva er egentlig så spesielt med det? Jeg scrollet nettopp igjennom bloggen min, og så også at alle innleggene var veldig like. Mye antrekk, og mye meg. Ikke så veldig mange tanker eller hva jeg faktisk gjør på i hverdagen. De to siste ukene har jo vært heeeelt fantastiske, likevel har jeg ikke delt noe omtrent. Det er faen meg for dårlig! Nå har jeg holdt på med dette i så mange år, og kanskje jeg har stagnert litt. Jeg trenger en liten boost, om dere skjønner?

Hva liker du å lese om på min blogg?

I det siste er det uansett liten tvil om at det har vært veldig mye Julia på bloggen, uten innspill av venner eller omgivelsene rundt meg. Jævlig kjedelig spør du meg. Jeg skal bli bedre! Kom gjerne med tilbakemelding på hva du liker å lese, det hjelper meg så sykt ♥

8 kommentarer
    1. julia, du har utviklet deg MYE som blogger!!! veldig mye fine tanker som vi alle kjenner på iblant, som jeg har lest av deg de siste ukene. stå på! før synes jeg ofte bloggen var litt overfladisk,men du har blitt en fantastisk dyktig blogger nå, med variert innhold! 🙂

    2. Ønsker at du skriver litt mer om de spesifikke produktene dere selger i butikken 😀 med bilder og beskrivelser gjerne! Savner også mer av annet enn bare “julia”, men syns du har en bra blogg, som er hyggelig å lese 🙂 fulgt deg fast i mange år 🙂

    3. Liker innlegg hvor du som du sier, viser litt mer hverdag! Type ukens spørsmål er også gøy 🙂 om jeg dkal gi litt kritikk på noe så er det at det i det siste har vært veeldig mye “jeg vet ikke hva jeg vil” for så nedte dag å være “dette er akuratt hva jeg vil” og sånn fortsetter det..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg