LITT KVELDSPRAT

JAKKEHER / GENSERHER / BUKSEHER

Hele antrekket får du til -25% med koden VIP25 ♥

Hei dere! Hvordan går det midt opp i dette Black Week hysteriet? Det er jo helt sykt hvor det har tatt av de siste årene. Nå fikk jeg nettopp en mail med alle tilbudene Nelly kommer til å kjøre i morgen også, og alt jeg kan si er; gled dere 😉

Ellers har jeg hatt en kjemperolig dag. Gikk meg en times tur i dag tidlig, og da jeg kom hjem igjen kjente jeg at kroppen verket og hodet dundret. Jeg la meg derfor på sofaen for å jobbe, og etterhvert kom Karen også for å joine meg. Jobbingen ble fort byttet ut med et lite seriemaraton under pleddet. Viktig å pleie helsa også, hehehe. Nå sitter vi her med hver vår julebrus, etter å ha hentet en svær kasserolle hos naboen. Appen nabohjelp er jo helt genial?! På lørdag skal vi nemlig ha julebord her hjemme, men fant ut at vi ikke hadde en stor nok kasserolle til alt pinnekjøttet. Karen spurte derfor på nabohjelp-appen om noen hadde en til utlåns, og en time senere var problemet fikset.

Nå sitter vi som sagt i hver vår ende i sofaen å super i oss verdens beste julebrus (Oscar Sylte, Rudolf og Nissens, fra Molde!!). Nå skal jeg rute og krydre ribba slik at den kan godgjøre seg til lørdag. Vi skal ha både ribbe og pinnekjøtt, og jeg skal lage alt. LOVE it! Det betyr en hel dag på kjøkkenet med god mat, musikk og vin. En drømmedag <3

Herregud nå har jeg skravlet alt for mye….. Vi snakkes i morgen, da er det jo selveste Black Friday 😀

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg