LITT KJIPT, MEN EN GOD DAG

ANNONSE – Affiliatelinker

Dette har egentlig vært en ganske bra dag. Skulle egentlig reise til Oslo, men får det ikke til likevel. Noe jeg syns er skikkelig kjipt. Savner vennene mine og kunne ønske jeg fikk helgen med dem, men sånn ble det ikke. Men, et av målene for året er å fokusere på de gode tingene i livet, så jeg orker ikke å sutre over at jeg ikke fikk flydd over fjellet. Dessuten fikk jeg jo en god nyhet i dag! Ellers i dag har jeg trent, laget proteinrundstykker, kjørt litt rundt, sett litt på real housewives, tatt bilder og ja. Det var vel dagen min så langt.

JAKKEHER / GENSERHER / BUKSEHER / SKOHER / VESKEHER

I dag har typen lekt insta-husband og dro fra kontoret for å ta bilder av meg ♥♥♥♥ Han knipset til krampa tok pekefingeren, men skuffende nok ble ingen lagret på minnekortet? Dette var det eneste bildet jeg fikk inn på macen, haha. Heldigvis var det ikke stygt. Noe det fort kan bli med både vind og vær, pluss at jeg ikke er spesielt pen når jeg snakker har jeg funnet ut.

Men men, nok skravling fra denne frøkna. Har knipset litt bilder med mobilen dag som jeg tenker å deler senere. Før den tid skal jeg spise fiskegrateng og se litt mer på real housewives.

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg