LITT BEDRE

Eller nei, nå lyver jeg. Formen er fremdeles helt grusom. Jeg craver junkfood, en kald brus og ekstra mye kjærestekos. Dessverre er Kris så slem at han bor i Bergen, buhu. Vurderer å rulle skinka ut av senga og bort på burger king, for jeg har nemlig blitt lei av Mccern, tro det eller ei. Jeg nekter å smøre meg et knekkebrød akkurat nå og kan ikke vente med å sette tenna inn i en fleske burger. Mmmm. Hvorfor drikker man alkohol i det hele tatt? Det er et spørsmål jeg aldri kommer til å få svar på, for dagen derpå er nesten slik at det ikke er verdt det. Ha en fin søndag da dere, og vær så snill og spis like usunt som meg! Så kan vi bli feite sammen 😀 HEHE.
Kjole fra Choies.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg