LITEN OG SØT

MAI 2015

Åh, noen som husker disse bildene? Tidligere i dag fikk jeg beskjed av facebook at det var to år siden jeg tok bildet over av meg, June og Glenn – herregud jeg kan ikke tro at tiden har gått så fort! Jeg husker denne tiden som om den var i går. Jeg hadde nettopp flyttet fra Bergen til Oslo for sommeren, og bodde sammen i leiligheten til J og G. Som jeg har forandret meg btw. Se så liten og….søt jeg var på disse bildene? Får meg til å føle meg gammel og stygg nå. Haha, neida (joda). Uansett, dette er nok en av de beste somrene jeg har hatt i mitt liv. Hoping for a re-run!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg