LILLE BEBI

1690860-10-1422720378567Se på denne søte damen da dere! Jeg postet disse bildene på blogg.no-bloggen min før jeg byttet over, men har ikke fått de over hit enda. Disse ble tatt på fredag, da jeg hadde dynen-på-sofaen-fyllesyk-som-faen-dag. Det beste Zara vet er å lage seg en så liten hule som mulig som hun kan sove i, helst med trynet stikkende ut slik at hun får luft. Hun er så rar 😀

Ikveld har jeg vært på trening, og nå er jeg så gele i kroppen at det eneste jeg skal gjøre resten av kvelden er å ligge langflat på sofaen. Fikk aldri startet på Scandal i går, så spørs om jeg må starte nå. Hater egentlig å se de første episodene av en ny serie, siden jeg ikke skjønner en dritt. Heldigvis (eller kanskje uheldigvis?) blir jeg så sykt engasjert etterhvert at jeg kunne ikke sett for meg dagen jeg ikke så den serien. Lol!

1690860-10-1422720384559

Ser det er fler som etterlyser bloglovin også! Jeg har sendt de mail og spurt om de kan hjelpe meg å registrere den nye bloggen, slik at de som følger meg fra før slipper å følge meg på nytt 🙂 Håper på de fikser det så fort som mulig!

8 kommentarer
    1. Kan du be UB flytte over følgerne dine fra bloglovin??? De gjorde det for Hedda infenorgvil og da er ingenting endret for oss som kun leser via appen:-)

    2. Hun er så sinnsykt søt 🙂 Ligner veldig på min lille gutt, selvom han er langhåret. Men de har de samme trekkene i ansiktet, litt trykte haha 🙂 Syns for å være ærlig at mange korthårete chi’s ofte ikke er så søte… De ser avogtil litt rare og stusselige ut? Men Zara er virkelig ikke en av de. Hun er sjeldent vakker 🙂 Åå jeg kan bare se for meg hvor søte valper Vinnie og Zara kunne fått hihi <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg