LIKEGYLDIG

Skinnet kan bedra, for under den litt for tykke sminkemaska jeg klistret på meg i dag tidlig er det et veldig trøtt og slitent ansikt. I natt fikk jeg ikke sove. Hodet kvernet, og når jeg først dubbet av hadde jeg de ekleste drømmene. Ikke den beste måten å starte uken på, men det får så være. I dag føler jeg meg egentlig ganske tom. Jeg har ingenting i mot å være lei meg eller glad, men å være helt likegyldig er den verste følelsen i verden. Som om det ikke er noen mening med noe som helst.

Ikke meningen å starte denne blogguken med negativ energi. Jeg hater negativ energi, og skal bruke dagen videre på å snu det hele. Herregud, hva har egentlig jeg å klage over.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg