LIKEGYLDIG TIL LIVET

Jeg har mye på hjertet, men klarer ikke få det ut. Jeg starter på tekster, men får ikke til å formulere meg på måten jeg vil. Det er ikke ofte jeg er tom for ord, men akkurat nå blir alt jeg klarer å få ned på papiret meningsløst virrvarr som kort forklarer hverdagen min. For første gang på veldig lenge er det som om jeg bare flyter med. Som om jeg har fått en helt annen indre ro enn jeg har hatt tidligere. Jeg føler ikke lenger jeg trenger å være overalt til enhver tid, og kunne lett ha tilbragt en lørdagskveld hjemme i sofaen alene. Nesten som jeg har blitt litt likegyldig til livet. Ja, jeg er med på gøye ting som skjer og sitter ikke hjemme å glor i veggen. Samtidig så er det liksom ikke nødvendig, om dere skjønner? Jeg har også alkohol heeelt opp i halsen etter mye festing de siste månedene, og gleder meg veldig til å ha en rolig, og ikke minst sunn uke fra og med i morgen. Akkurat nå er vel og merke alt jeg klarer å tenke på smågodt. Likevel gidder jeg ikke gå bort på butikken. Hvorfor har de ikke foodora for søtsaker og potetgull?!

KJOLE – DAGMAR HER / SJALHER

Nå skal jeg prøve å overtale June til å bli med å kjøpe inn litt snacks. Kanskje en filmkveld hadde vært noe, lenge siden sist jeg så en film! Kom gjerne med anbefalinger mens vi er på butikken å handler inn 😉 I mellomtiden skal jeg prøve å finne ut hvorfor hodet mitt plutselig er så likegyldig til livet generelt. Hva skjer med meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg