LIFESAVER

Woah, dagene bare flyr fra meg altså! Jeg fikk iallefall kjøpt meg nytt minnekort da, så da er bloggkrisen over. Hihi! Merket jeg fikk helt panikk av tanken på å bare legge ut mobilbilder til dere, for personlig hater jeg det på blogger. Det går liksom greit en gang i blandt, men sånn jevnt over så………….nei der mistet jeg poenget i hva jeg skulle si. Man må da vel få lov til å legge ut hvilke som helst bilder på sin egen blogg, om de så er tatt med Nokia 3410. Om den hadde kamera da? Nei, nok om det.. Har egentlig svært lite å fortelle dere i dag altså, det må jeg ærlig innrømme! På tirsdag drar jeg forresten til Bergen og blir der i over en uke, gleder meg sånn! Da skal Zara også være med i kofferten, så da slipper jeg å savne henne! Hihi.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg