LEVER LIVETS LATE DAGER

ANNONSE – Affiliatelinker nelly

SOLBRILLERHER / KJOLEHER

Hei! Åh for en deilig uke dette har vært. For første gang på veldig lenge har jeg bare tatt livet helt som det faller seg, uten å stresse over å måtte rekke noe, gjøre noe eller prestere noe. Jeg har sovet til elleve hver dag, sett på serier i sengen på dagtid, gått lange turer, spist god mat, sett myyye på serier, slappet av og bare ladet batteriene til det fulle. Det slo meg hvor hektisk denne høsten kom til å bli, så nå skal jeg virkelig nyte mine siste dager i frihet til det fulle. Uten dårlig samvittighet!! Den jævla samvittigheten altså. Det er så unødvendig å føle på stress eller uro bare fordi man slapper av og ikke presterer? Derfor er jeg veldig takknemlig for at denne uken har vært så rolig. Både for kropp og sinn ♥

SOLBRILLERHER / KJOLEHER / VESKE HER

I går var vi i Frognerparken å koste oss! Spilte kort, snakket og spiste popcorn. Haha! Deilig at varmen endelig har kommet tilbake til Oslo, det var etterlengtet 😀

Nå skal jeg straks komme meg ut døren. Jeg skal til Glenn sin nykjøpte leilighet å poppe proseccoflasken for å ta en liten feiring! Han har kjøpt sin første leilighet, og det må selvfølgelig markeres ♥ I ettermiddag skal jeg noe så gøy som å sitte hjemme i leiligheten å vente på en pakke.. Haha! Kanskje like så greit at festen ikke fortsetter til mer enn klokken 17, så jeg ser for meg en rolig fredagskveld hjemme med Zara på fanget og en serie på skjermen. I morgen skal Andrea feire sin 25årsdag med poolparty, så det gjelder å ha mye energi til det 😀

Ok dette ble veldig oppsummerende, vi snakkes senere babes!

4 kommentarer
    1. Så fin du var i det antrekket! Og med oppsatt hår! <3 Høres ut som du har hatt en fin uke, og at helgen er og blir fin også! Nice! 😀 God helg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg