LEVE MENS MAN KAN

(adlink) BIKINIHER

God lørdag! ♥ Jeg fikk en veldig trist beskjed i går som gjør at jeg kanskje må reise hjem til Norge når som helst. Det kommer helt an på karantenereglene som jeg helt ærlig ikke skjønner meg på. En ting er sikkert, og det er at jeg ikke skal på noe karantenehotell. Dummeste ordningen jeg har hørt i hele mitt liv. Kommer til å vise de finger å gå derifra. Neida, nå var jeg veldig dramatisk. Jeg er ikke meg selv i dag og føler meg bare trist. Vil bare hjem til familien. Det er alt jeg ønsker. Nå står jeg litt på stand by og venter på mer informasjon. Grusom følelse for et planleggende menneske som meg. Men, sånn er det noen ganger. I mellomtiden har jeg fått beskjed om å leve mens jeg kan. Jeg skal prøve. Ha en fin lørdag.

4 kommentarer
    1. Unner deg alt godt Julia 🙂 Jeg er så glad for at du ikke brydde deg om hva alle skrev til deg da du valgte å dra, og nå ønsker jeg deg velkommen tilbake. Du er helt fantastisk motiverende for meg, for jeg bryr meg litt for mye om hva andre mener om meg. Uansett grunn til at du kommer tilbake nå er god nok 🙂

    2. Hei Julia! Ser at du henger mye med folk som ser ut til å være sexarbeidere, strippere og så videre. Og nå har du også begynt med Fans Only. Kan du kanskje skriver innlegg om hva du synes om sexarbeid?
      Jeg har det litt vanskelig å forstå dette og har alltid satt pris på din mening, kan du kanskje utdype hva du mener? Og hvorfor du gjør som du gjør? Klem, Vilde

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg