LETT PÅVIRKELIG

P2170007-2

I dag gjorde jeg noe jeg ikke har gjort på lenge. Jeg dro hjem fra kontoret klokken tre, og siden da har jeg bare holdt meg i sofaen. Det har skjedd mye den siste tiden. Av og til glemmer jeg helt å stoppe opp for å puste, noe jeg merket jeg trengte i dag. Hente meg inn etter en hektisk start på året. Bare være helt alene, kose meg med god mat og se på en eller annen serie. Jeg så nettopp ferdig siste episode av “innafor” som går på nrk, en skikkelig bra dokumentarserie som tar opp aktuelle tema på en kritisk måte. Det liker jeg!

P2170021-2

Pysj: overdel HER og bukse HER

Her ligger jeg med min favorittpysj. Jeg elsker den! Fresh farge og jeg føler meg skikkelig lounge i den. Vet ikke om man kan si det på den måten, men det er sånn jeg føler meg.

P2170012-2P2170018-2

I dag fant jeg forresten ut hvor lett påvirkelig jeg er. Jeg var på butikken for å kjøpe én ting, men måtte naturligvis innom ferskvaredisken for å se hva slags delikatesser som lå der denne gangen. Jeg elsker fersk mat, det er som terapi for meg. Uansett. Ved siden av meg sto det en mann å ba om en kilo reker. “Hmm, det hørtes deilig ut!” tenkte jeg. Før jeg visste ordet av det ba jeg om en halv kilo reker selv. Bare til meg selv liksom. Da måtte jeg selvfølgelig kjøpe med meg en iskald øl også. Skikkelig digg middag i forhold til det jeg egentlig hadde planlagt, som var rester fra i går. Fysj, hvem vil vel ha rester på en fredagskveld?

Så, her sitter jeg å koser meg i mitt eget selskap. God mat, god drikke og total avslapning. Jeg får egentlig litt angst av hele greia, og føler meg litt loner. Men, jeg har faktisk vært med noen hver eneste natt og dag i over to uker, så det er kanskje ikke så rart jeg har litt separasjonsangst fra andre mennesker. Nå trenger jeg å være litt alene, og gjøre det jeg kan best i hele verden; å kose meg.

Ha en fin helg alle sammen ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg