LET THE LIGHT IN

Juleferie har jeg tydeligvis tatt allerede, for i går inviterte jeg til biff og et par øl hjemme hos meg. Som dere alle vet elsker jeg å lage mat, spesielt til andre. En øl ble til to, og to øl ble til ommøblering av leiligheten. Det startet egentlig som en spøk, om at det hadde vært sykt teit å plassere sofaen foran soveromsdøren min, slik at det ble en moro hinderløype å komme seg på badet hver morgen. To minutter senere står jeg og besøket mitt å skubber sofaen til andre enden av stuen. Egentlig så gjorde vi bare alt speilvendt, men jeg liker resultatet! Nå fronter sofaen vinduene mine, så lyset kommer mye bedre inn. Skal se om jeg får tatt noen bilder senere 🙂

IMG_9689-2IMG_9705-2

1 kommentar
    1. Heii! Kan du lage et innlegg med vinterjakker ellernoe? Leter etter noe nytt og synes du har så fin stil! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg