LET¨S BE HONEST

REKLAME – Affiliatelinker Nelly.com

KJOLE – LIGNENDE HER / SJAL (BELTE) – HER / SUNNIESHER / VESKEHER / FISNET BAGHER / SNEAKERSHER

Is it a god day to be alive? YASSSS! Akkurat nå sitter jeg på Sentralen sammen med June. Hun skriver bok mens jeg blogger. På bordet ved siden av sitter det en gjeng med businessmenn å spiser lunsj. De nyter også en kald øl. Merker jeg blir litt misunnelig. Det er nemlig nesten 25 grader, full sol og en helt sjukt bra dag to be alive på. Hahah! Kunne selvfølgelig bestilt meg min egne iskalde øl, men lets face it – da blir det dagsfylla and nobody got time for that. Spesielt ikke på en mandag. La oss ha litt ambisjoner for livet liksom.

KJOLE – LIGNENDE HER / SJAL (BELTE) – HER / SUNNIESHER / VESKEHER / FISNET BAGHER / SNEAKERSHER

Dagens antrekk! Å slenge på seg en kjole før man går ut av døren på morgenen er egentlig bare noe jeg gjør i syden. Det er jo alltid så sykt kaldt i Norge før solen står skikkelig opp? Men, ikke i dag! Glemte å shave leggene da, så er ikke så høy i hatten her jeg sitter i redsel for å komme borti noen med stubbene mine.

Nå fikk jeg melding av Kaltrina om at det blir reker og rosé i kveld også. Æææ for en deilig daaag! Håper alle nyter ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg