LESING, SPISING OG KLAGING

Okei, jeg overdrev kanskje litt i innlegget under. MEN, det er et stort men her. Det er ikke min feil! Jeanette Helen har skremt meg hele uken og sagt at behandlingen var vondt, og at siden jeg er så pysete kom jeg kanskje til å gråte. Haha, slem venninne. Faktisk syns jeg behandlingen var ganske behagelig, og huden min har nok aldri sett bedre ut? Ikke flasser jeg, og ikke ser jeg ut som en kjøttkake. Tok mange bilder underveis, så jeg kommer til å vise dere senere.

I dag er det faktisk ganske varmt i Bergen av en eller annen grunn. Tror det er fordi det nærmest er storm, med mye vind og skyer. Jeg er på vei ut døren og skal en tur på IKEA, spørs om det ikke blir svenske kjøttboller til middag i dag altså! 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAJakke – HM / Skjerf – Samsøe / Bukse – Minimum / Sko – Nelly / Veske – Balenciaga / Lue – Samsøe

Så ja, det var en litt halvtørr oppdatering fra meg. Før neste onsdag (det vil si etter siste eksamen) er livet mitt ganske kjedelig. Dagene går i lesing, spising og klaging.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg