LEPPETIPS

lips

Ofte får jeg spørsmål om hva jeg bruker på leppene mine, og jeg svarer som regel i kommentarfeltet med det er sikkert ikke alle som får det med seg likevel 🙂 Ofte bruker jeg først en liptinter fra Body Shop for å få litt farge, men noe jeg alltid bruker er lipbalmene fra Clarins. Disse forelsket jeg meg heelt i etter studentcruiset rett over nyttår, da jeg lånte den med en venninne. WÆÆ for noen fantastiske produkter! De gir både farge og myke glansfulle lepper, dessuten føler jeg leppene mine ser større ut også.

(annonselenker)

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg bruker å variere mellom disse tre, men mest bruker jeg nok denne i fargen coral. Jeg kjøper mine igjennom eleven.no der det er rask frakt og jeg vet at produktet er 100% ekte – noe man ikke alltid kan være sikker på om man bestiller billig fra nett..

Disse fargene syns jeg er finest, og ikke blir så bimborosa som mange andre glosser. Du finner fargen candy shimmer her, og rose shimmer her 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg