LEO

IMG_8409

IMG_8395

IMG_8460

· TOUCHDOWN STOCKHOLM ·

Hellooo ♥ Etter en kjapp flytur er vi nå i Stockholm! Dagen i dag har virkelig gått i ett siden jeg våknet klokken seks til nå. Omtrent med en gang vi hadde sjekket inn på hotellet dro jeg på et møte ved Stureplan, før jeg møtte resten for å spise en kjapp lunsj. Nå prøver jeg å skrive så fort jeg kan, før jeg skal komme meg inn på badet for å fikse litt på sminken. I kveld skal vi på et stort arrangement med nelly, og jeg har utrolig høye forhåpninger til det. De skuffer aldri! 😀 Her har dere forresten dagens reiseantrekk, jakken spesielt har blitt en stor favoritt hos meg! Ville bare titte innom for å si hei, vi snakkes i morgen tidlig. Ha en fin torsdag ♥
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg