Lenge leve spontaniteten

Hei og god morgen! Kvelden i går som skulle bli en rolig kveld…. Jeg burde kjent både meg og Glenn bedre, og visst at det kom IKKE til å skje på en lørdag! Vi startet kvelden sammen med June og Andrea på Fridays aker brygge, der vi spiste oss kvalmende mett og skravlet lenge. Utrolig koselig! På vei hjem igjen bestemte vi oss plutselig for å hoppe på første og beste buss til Grünerløkka for å drikke alkohol på høykant. Det gjorde vi også, virkelig. Kom i skikkelig god stemning, og da var det bare å dra videre for å danse! Dro på G-Club som eeeegentlig er et homsested tror jeg? Selv om jeg er hetrofil var det utrolig morsomt, traff også igjen kjentfolk jeg ikke hadde sett på flere år! Akkurat nå er jeg utrolig stresset, fordi jeg skal rekke et fly til Stockholm om noen få strakser, og jeg har ikke kommet meg inn i dusjen engang…. Vi blogges i kveld!! Bildedryss:
Forretten vår i går, nam nam!
Andrea, meg og June.
Fine Andrea og Glenn <3 
Hele antrekket er fra Zara, haha!
Børsting av håret på G-Club!
Marcus, Robin og Glenn. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg