LEILIGHETEN MIN

IMG_0149-2

THE BEST FEELING IN THE WORLD

I går da jeg kom hjem fra kontoret ble jeg møtt av denne koselige beskjeden i gangen. Som nevnt har jeg begynt med vaskehjelp, og jeg kan ikke beskrive hvor fantastisk det er! Ja, jeg er en frisk og rask jente som helt fint klarer å vaske leiligheten min selv. Samtidig så jobber jeg utrolig mye, og vil helst bare slappe av når jeg først er hjemme. Siden jeg bor alene i en leilighet på cirka 55 kvadrat er det ingen som hjelper meg med å rydde og vaske. Det er jo bare mitt eget rot forsåvidt, så det går jo helt fint! Nå merker jeg at jeg forsvarer valget mitt veldig her, noe jeg absolutt ikke trenger å gjøre. Den følelsen jeg fikk da jeg kom hjem i går var helt fantastisk. Alt var helt strøkent, og jeg kunne legge meg rett på sofaen etter over ti timer på farten. Utrolig deilig.

IMG_0098-2IMG_0100-2IMG_0115-2

Som mange sikkert har fått med seg så er jeg elendig til å vaske speil. Altså, de blir så skjoldete uansett hva jeg gjør. Siden jeg flyttet inn for drøye to år siden har speilene mine egentlig aldri vært spesielt rene (krise..), mens nå skinner de i takt med resten av badet mitt! Ingen foundation-fingeravtrykk eller tannkremsprut. Haha.

IMG_0125-2IMG_0127-2

Kjøkkenet ser også helt fantastisk ut, noe egentlig hele leiligheten gjør. Det er én ting å vaske selv, men jeg visste faktisk ikke hvor rent det gikk an å få det før jeg kom hjem i går. Merkelig det der, altså 😉

IMG_0137-2IMG_0139-2

TUSEN TAKK til Freska som gir meg én ting mindre å tenke på i hverdagen! Jeg er ofte veldig sliten når jeg kommer hjem, så å bare kunne ta livet helt med ro på kvelden uten å måtte tenke på å vaske er virkelig nydelig. Jeg har vaskehjelp hos meg to ganger i måneden, og i mellomtiden vedlikeholder jeg bare selv. Det er mye lettere å holde det ryddig og rent når man har en supert utgangspunkt. Det frister ikke akkurat å rote når man har det så fint rundt seg.

Nå har jeg et supert tilbud til mine lesere!

Med rabattkoden “JULIA20” får du -20% avslag på én vask! Helt perfekt om du bare ønsker å friske opp leiligheten skikkelig. Det koster bare 399kr i timen før rabatten!

Du får også -50% avslag på din første vask om du velger å bestille et abonnement. Det vil si at du får vask jevnlig etter eget ønske. Da bruker du rabattkoden “JULIA50” ♥

Les mer og bestill hos Freska HER!
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg