LEILIGHETEN MIN, PÅ EN MÅTE

Å si at denne uken har vært travel er en kraftig understatement. Det er første uken etter en alt for lat juleferie, og det har vært mye å gjøre og mye å fikse. Jeg holdt på å skrive at leiligheten min ser ut som et bomba horehus, men så kom jeg på at jeg aldri har sett en bomba horehus før – så da blir det litt feil å skrive. Har noen egentlig sett det? Det er jo typisk at alle bloggerne vise sine rene og fine hjem, men jeg tenkte å vise dere hvordan leiligheten min ser ut akkurat nå. Dette er resulatet etter en uke med kaos:


Haha, se Zara midt i haugen med nellyklær..

Jeg som egentlig er tidenes største ryddefanatiker og klikker om Kristoffer legger så mye som en sokk på gulvet, syns det er helt grusomt å være hjemme for tiden i alt rotet. Jeg burde egentlig rydde nå, men så valgte jeg å blogge i stedet. Skal på et møte klokken to, så nå skal jeg klappe sammen macen og suse over leiligheten slik at jeg ikke hater den når jeg kommer hjem igjen. Jeg har ikke vist dere noen særlig bilder av leilighten før, og første gang jeg gjør det er den gangen den er på sitt verste!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg