LEILIGHETEN MIN AKKURAT NÅ

Akkurat nå er det direkte trist å være hjemme, haha 🙁 Jeg er jo ryddefanatiker #1 (liker jeg selv å tro iallfall), så at omgivelsene mine i leiligheten er slik som de er akkurat nå er helt sykt. Jeg har fått en ny opplevelse av hva det vil si å ha det hektisk, for å si det sånn. Vi åpner den nye butikken på torsdag, og samtidig lanserer vi den nye nettbutikken. FY FAEN det er så mye som står igjen! Har bokstavelig ikke et eneste minutt til overs, ikke engang til å sette brukte fat i oppvaskmaskinen liksom. Jeg har også fått en ny døgnrytme, og sover fra 05.00-10.00. Alle timene ellers jobber jeg som en gal. Haha, for en uke. HEKTISK! Det er jo litt gøy å kjenne på, tro det eller ei. Hvor langt klarer man å pushe seg selv? Akkurat nå er formen overraskende fin, selvom det ikke er mye søvn om dagen. Kanskje fordi jeg drikker energidrikk på høykant, og har et tempo på hundretusen døgnet rundt. Skal knipse noen bilder av butikken etterpå btw, den kommer til å bli sykt KUL!

Her er gangen og kjøkkenet as we speak. Jeg turte seriøst ikke å ta bilder av soverommet. Der ser det ut som noen har hatt vors, nach og dødd på en gang.

Annonselenke:

Minner om at Black Week fortsetter, og Nelly har i dag -25% på ALLE jakker ♥ TILBUDET FINNER DU HER.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg