LEI AV ALT

IMG_8041-2

JAKKE HER • HOODIE HER • BUKSE HER • LUE SAMSØE SAMSØE

Dette er nok jakken jeg uten tvil har brukt mest så langt i vinter! For det første er den utrolig varm, og for det andre er den så sykt kul. Skikkelig min stil! Jeg har den ganske oversized, i størrelse L vel og merke. Den koster bare 799kr også, virkelig en god investering ♥
ÅH jeg er så sliten. Haha, første dag tilbake etter juleferien var tung gitt! Planene nå er å hoppe i dusjen, skrubbe kroppen godt og ta en ansiktsmaske i morgenkåpen mens jeg ser en eller annen serie. Altså, nå har jeg vært uten en fast serie å se på i flere måneder føles det ut som, og det er SÅ krise. Jeg har prøvd utallige serier både dere og venninnene mine har tipset meg om, men ingenting faller jo i smak? Er det jeg som rett og slett er lei av å se på serier, eller begynner jeg å bli litt vel kresen? Samme kan det være, jeg trenger en ny serie NÅÅÅ.

 

IMG_8083-2IMG_8103-2  IMG_8144-2IMG_7996-2IMG_8021-2IMG_8031-2

Foruten å være sykt serielei for tiden, er jeg også matlei til tusen. Middag er jo mitt favorittmåltid igjennom hele dagen, men akkurat nå er det seriøst ingenting som frister. Derfor lagde jeg meg en salat til middag, noe jeg kanskje aldri har gjort før i hele mitt liv! Det er denne lobnob-salaten forresten, så den er jo ganske god. Men til middag?? Da skal man ha varmmat spør du meg. Åh, livet om dagen ass. Ikke er jeg interessert i verken tv-serier eller mat, noe som har vært mine største gleder tidligere. Jeg må være alvorlig syk.

Nei, nå skal jeg slutte å syte om mine helt meningsløse problemer og synke godt ned i sofaen. Om du ikke skjønte det setter jeg stor pris på både serietips og middagstips i kommentarfeltet, hihi.

 

42 kommentarer
    1. Jeg er også veldig kresen når det kommer til serier, men kan anbefale: West world, empire, walking dead, game of thrones, real housewifes of beverly hills

          1. Jeg startet på den serien, men den falt ikke helt i smak! Så bare én episode da, så kanskje jeg burde gi den en sjanse til 🙂

    2. Jeg er også kresen på serier! Sykt irriterende. Men føler vi liker mye det samme. Har du sett Shameless? Finnes på Netflix og er sykt bra.

    3. Synes det er litt fasinerende hvor avhengig du er av en serie å se på, haha 🙂 du kan jo begynne på hotel cæsar da, 3000 episoder som bare ligger å venter :’) hehe, neida! Har du sett Orphan Black? Den likte jeg 🙂

      1. Haha I knoooow, seriejunkie nummer 1! Det spørs om jeg må se hotell Cæsar ja, da blir jeg nok ikke tom for noe å se på med det første 😀 Hihi

    4. Har du sumo? Det ligger alt fra Younger (tom sesong 3), en spennende legeserie som heter syrror (svensk vel og merke – 10 episoder) Hawaii Five’o er også veldig bra – 24 episoder siste sesong, og også gåsmamman (svensk spenning!), samt den nye serien som heter no tomorrow, veldig morsom. Det finnes såklart mer enn sumo, men personlig bruker jeg det mest 🙂 Så det var serietips. Mattips? Hm. Når jeg går lei pleier jeg lage supper. De kan varieres i det uendelige, samme med tilbehøret. Hva med kremet brokkolisuppe med nystekt brød, hjemmelaget tomatsuppe med tortillachips eller grønnsakssuppe med flatbrød? Kun fantasien setter grenser. Gratenger, paier og wok er også godt og lettvint – og det er mat man kan lage mye av og ha utover. Lykke til 🙂

      1. Åå tusen takk for mange gode tips både innenfor serier og mat, det setter jeg pris på <3 Klem!

    5. jeg og er ganske kresen, vet ikke om vi har samme smak i serier da, men kan nevne noen jeg liker godt 😀

      The blacklist, suits, designated survivor, the crow, white collar, flashpoint, the unit, generation kill!
      hehe det visst et par det 🙂 Har og hørt masse bra om house of card, vurderer å se det selv nå

      1. Tusen takk for mange tips 😀 Har sett suits, the blacklist og white collar fra før – men de andre skal jeg sjekke ut 😀 Klem!

      1. Ja jeg har sett to eller tre sesonger om jeg ikke husker feil, men det ble aaalt for innviklet etterhvert at jeg datt ut.. Haha!

    6. Har det samme problemet selv! Er skikkelig serielei og det begynne å gå utover familien min nå i juleferien! Har sett Lucifer nå i romjula, og syns det var en ganske grei serie! Så det på 123movies.it

      1. Man må jo ha serier i romjulen, det er jo det disse dagene er til! Haha. Tusen takk for tips 😀 Klem

    7. Du må se The night of, på HBO, sindsygt spændende, der er kun én sæson, tror jeg se den på et par dage, haha. Ellers er iRobot virkelig også god, kan man også se på HBO. Ellers Designated Survivor eller Shooter på Netflix 😀

      1. Tusen takk for mange gode tips Silje, jeg har ikke sett noen av seriene så de skal jeg sjekke ut 😀 Klem

    8. The fall på netflix! Trodde ikke jeg skulle like den da det er krim, men endte med å se alt på 3 dager:) Det er 3 sesonger med 6 episoder. Den er sykt spennende 😀

    9. Hei 🙂 Har du sett på sons of anarchy? Det er VELDIG bra!! Du må se omtrent fem episoder før den blir skikkelig spennende, men etter det er den helt fantastisk. I tilegg er det så mange som syv eller åtte sesonger, så da har du mange episoder 😀 Du kan se den på netflix.

    10. Heia! Du må faktisk se a night of, som jeg ser flere har anbefalt deg. OJ Simpson made in America er dritbra. Du kan se det på NRK.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg