LEGGER OPP SOM PARTYDRONNING

Da var det søndag igjen, og jeg kan virkelig ikke være mer klar for en ny uke! Det er ingen hemmelighet at jeg mildt sagt har vært mye ute på byen siden jeg kom tilbake til Bergen etter sommerferien. Både jeg og (noen av) venninnene mine føler vi tørker ut om vi ikke sitter med vinglasset i hånden en torsdagskveld. Byturene har vært gøye og nettene lange, men det skal sies at jeg aldri har hatt det så gøy som de siste månedene. For en fest det har vært, bokstavelig talt!

Men, en gang må festen ta slutt. Jeg merker kroppen min heller minner om en 50-åring enn en relativt sprek 22-åring som jeg har lyst til å være. Jeg tok hintet da jeg såvidt klarte å gå opp trappene til 4. etasje i natt da vi skulle på nach. Merker også at karrieren som partydronning går på bekostning av både bloggen og skolen. Frem til nå har det nesten bare vært all fun and no work – og slik vil jeg ikke ha det. Det føles ikke fortjent. Jeg liker å ha mange baller i luften, men det blir vanskelig å fange alle når jeg er fyllesyk flere dager i uken.

Så, kjære uteliv i Bergen som jeg liker så godt – nå må vi ta en pause. Vi sees nok maks én dag i uken fremover. Vi kan heller møtes på dagtid, som normale mennesker. Målene jeg har satt meg for denne høsten er dessverre ikke å tømme proseccohyllene på polet, men å bygge bloggen min videre og få gode karakterer. Det har vært en ufattelig morsom sensommer, men nå er jeg endelig klar for å komme back to reality 🙂

11143490_625880137514951_789213159846883689_o

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg