LEATHER

P1240056-2P1240085-2P1240094-2

GENSER HER · BH HER · SKINNBUKSE HER · OVER KNEE BOOTS HER

DA skal jeg straks klappe sammen macen og ta heeeeeelg! Eller jeg skal jo blogge i morgen og, så helt fri har jeg ikke. Men det gjør ingenting, jeg er bare happy for at det er fredag. Det er litt rart at jeg får skikkelig helgefølelse, for jeg jobber jo nesten like mye i helgene. Haha.
Nå skal jeg lufte Zara en kjapp tur før jeg setter meg på banen mot Cathrine. Jeg er så sykt sulten, og har faktisk ikke spist lunsj med vilje fordi jeg ville “spare” plassen i magen til tapasen som blir servert senere. Jeg vet ikke helt om det funker sånn, men jeg har iallfall planer om å spise meg styggmett. Håper alle får en fantastisk start på helgen, så snakkes vi mer i morgen ♥

Minner om at jeg har ordnet en rabattkode til dere som gir hele -20% på ALT fra NLY TrendNLY One og NLY Sport ♥ Bruk koden JULIA20!

4 kommentarer
    1. Hei!
      Tenkte jeg skulle slenge med noen Dubaitips til deg siden jeg nettopp var der selv med noen venner 🙂
      Middag: siddharta lounge og the garden. Sistnevnte er en peruansk restaurant. Veldig god mat og drinker. Hver søndag har de tilbud på 8-retters menyen sin- anbefales! Den ligger på marriott marquis hotel 🙂
      *Hvis dere er på Dubai marina Mall, så spis lunsj på le pan quotidien. God mat, og deilig å sitte ute i sola med utsikt mot marinaen.
      *Hvis du er glad i makroner så må dere dra innom ladurée. Makronen med salty caramel..beste jeg har smakt.
      *Taxi er kjempebillig der, så det tok vi hele tiden. Husk kontanter.
      * Vi dro på ørkensafari en dag og det anbefales virkelig på det sterkeste! Vi var så glad vi ikke droppet dette. Bilturen over ørkendynene var mye roligere enn jeg hadde sett for meg. Sjåførene setter alltid sikkerhet først, hvertfall de vi dro med (arabian adventures) og hele opplegget med bbq, kamelridning, magedanseshow osv var helt fantastisk.
      *Dubai Mall og Mall of the Emirates er et must.
      *Utenfor Dubai Mall foregår det et spektakulært fonteneshow hver kveld som er verdt å få med seg. Vi satt oss på verandaen til fridays (ligger i 3etg på Dubai Mall) der er det perfekt utsikt. Så noen hadde anbefalt Mango tree her tidligere, dit hadde vi egentlig tenkt oss men den var stengt.

      Oi, dette ble langt, haha. Men riktig god tur når den tid kommer, Dubai er fantastisk!! god helg<3

      Og btw, jeg har ikke oppfattet deg som overlegen gjennom bloggen. Synes du fremstår som veldig snill og hyggelig 🙂

      1. TUSEN TUSEN takk for mange tips, det setter jeg skikkelig stor pris på! Skal absolutt ta de med meg når vi reiser, wihu 😀 Håper du har en strålende helg, stor klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg