LEATHER AND BRICK WALL

Helluuu og god fredag! Endelig helg 😀 Jeg var livredd for at denne uken kom til å bli kjedelig, med tanke på at de fleste av vennene mine ikke er i byen om dagen. All alone in Bergen! Det var kanskje en smule dramatisk, for jeg har faktisk vært ganske sosial de siste dagene. Haha! I går var jeg ute å spise og drakk vin med en venninne, men jeg glemte jo helt å dokumentere alt. Dårlig blogger ass. Det ble lite søvn i natt, så i dag er det en ganske sliten Julia som jobber på. MEN, jeg er i skikkelig godt humør så det er ingenting ikke en redbull kan fikse! I kveld frister det mest å ta det cooool, men jeg har allerede lagt planer så man kan sove på søndag si. Eller nei, da skal jeg til Oslo så det går ikke. Haha! Neste uke da.

Dette er et av mine go-to antrekk. Skinnjakken fra Samsøe er seriøst en av mine store favoritter av alt jeg eier. Den passer til alt! Jeg har også børstet støv av bootsene mine fra Tiger of Sweden. De med pony hair som jeg brukte heeeele tiden i vinter/vår. Det er jo “”””””sommer””””” så jeg har glemt litt av de, men siden det er like varmt nå som det var i februar så fant jeg de fram igjen i går.

SKINNJAKKE – SAMSØE SAMSØE / TEE – FILIPPA K / JEANSHER / SKO – TIGER OF SWEDEN

Ha en fin fredag ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg