LAXING

God dag! I dag skal jeg gjøre absolutt ingenting, og det gleder jeg meg veldig til. Har vært travle dager i en lang periode nå, så i dag unner jeg meg selv en skikkelig sengeliggende se-på-tv-serier dag. Åhhh, som jeg har savnet dere kjære True Blood, Orange is the new black og PPL <3 <3 <3 <3  Alt jeg har gjort så langt idag er å sette på en vaskemaskin med klær, og gjort noen småærender. Nå ligger jeg godt plantet i sengen med Zara ved min side, og skal se ferdig de to siste episodene med Orange is the new black på netflix. Noen som har sett det? Jeg elsker den serien! Kommer til å få hjertesorg når den er ferdig, noe jeg gjør med alle serier.

Det er så deilig å være hjemme i Oslo igjen altså! Den eneste fysiske aktiviteten jeg har tenkt å foreta meg i dag, er muligens å dra på byporten for å kjøpe middag på City Sushi. Det er en million sushisteder på Majorstuen der jeg bor, men herres! City sushi har den absolutt beste sushien 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg