Launch av Brazilian Night

For et par uker siden var jeg og min gode kompis Lars i Stockholm for å spille inn en aldri så liten sketsj med den svenske humorgruppen De Vet Du. Jeg hadde aldri hørt om de før vi kom, men de har visst flere millioner visninger på YouTube! Kanskje litt som raske menn i Norge? Det var myyye liv under innspillingen, og det ble bare bedre og bedre stemning utover dagen som gikk. Iallefall for meg og Lars.. Hehe. Når det endelig var vår tur til å komme forran kamera var jeg så sykt sliten og kvalm, for dumme meg hadde væt på byen i Oslo kvelden før og bare sovet to timer den natten. Jeg ser såå godt at jeg er sliten på filmen! Men pytt pytt, har da gjort verre ting før, så det går fint. Moro var det, iallfall. Under kan dere se resultatet!     Haha, partysvensker ass… Sjekk ut Bazilian Night HER! Smaker utrooooolig godt, just saying 🙂 18års aldersgrense for å se siden i Norge.

Hva syns dere om resultatet? Og er det noen som vet hva sangen i filmen heter? Syns den er så kul!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg