latter og nerver

  For en forferdelig blogg-uke forrige uke var! Nå er det mandag, og man kan starte med blanke ark, bedre bilder, og flere innlegg. Dagene har gått i ett, og jeg har faktisk ikke hatt noe datatid før nå. Men herregud, FOR en moro helg! Både jeg og venninnene er enig i at dette har vært den beste helgen på lenge. Vi har kost oss så innmarri masse, og i hele går satt vi bare å lo av hele helgen. Jeg var så lur at jeg filmet store deler av uteliv-delen, og det er faktisk til å grine av. Lattertårer altså. Vi er så rare! Kan virkelig ikke skjønne hvordan vi finner på alt. Huff. Sitter her egentlig enda å bare ler jeg. Det er godt man kan le i etterkant, og ikke bare dø av fyllenerver. Jeg sitter igjen med en god blanding av begge deler egentlig. Men men. Nå er det jo min siste uke i Molde, på lørdag går flyttelasset til Oslo! Jeg skal delta på åpen dag på jobben min, Studioday Posthallen, så kom gjerne innom! Kommer tilbake til det senere 🙂 Her er noen bilder fra helgen. Jeg er virkelig en stor motstander av blogg-bilder tatt av iPhone, men jeg tok bare bilder med iPhonen dessverre!


HAHAHA! Tok på auto-rediger, så ble trynet mitt sånn. Halloooo, sånn gikk jeg faktisk ikke sminket altså…


Jakken min er fra HM og kjolen er fra Nelly.com 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg