LATSKAPENS DRONNING

Yep, thats me… De to siste dagene er ikke akkurat blandt mine stolteste øyeblikk som menneske. Jeg har oppført meg som en dårlig utgave av meg selv, eller rettere sagt én versjon av meg selv som ofte kan komme fram litt for ofte om jeg ikke er streng. Den onde engelen på skulderen min har nemlig hvisket meg i øret “løp på butikken å kjøp godteri, mexican fiesta og se på serier til liggesåret tar deg!”. And so I did.

Siden sist har det vokst ut to nye dobbelthaker, en ekstra bilring under bh-kanten pluss et par nye godiskviser på steder jeg ikke ante det gikk an å få kviser. Veldig sjarmerende. Mens alle fester rundt i fadderukene sine, ligger altså jeg hjemme i sjøstjerneposisjon å spiser potetgull. Nå har klokken bikket 21, og denne godtegrisen er allerede på vei til sengs for å fortsette seriemaratonet der. Satser på en bedre dag i morgen :))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg