LATEST SNAPS

snap22snap11
Her har dere mine siste snaps, det er bare å legge til “julianyland” om dere vil følge med! Er nok kanskje ikke den mest spennende mystoryen, snapper bare helt random ting i hverdagen og er mye mer uten filter der enn for eksempel instagram. Moro om dere vil følge med uansett 🙂 Nå ligger jeg langflat på sofaen mens venninnene mine snapper alt som skjer på forskjellige vors rundt om i byen. Torsdager er jo en så gøy dag å dra ut på, men jeg angrer faktisk ikke på at jeg valgte tv og havregrøt fremfor hæla i taket og øl i håret. Håper alle har en fin kveld, uansett hva du måtte finne på!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg