LATEST SNAPS

snap1snap2

Add me on snap: julianyland ♥

GOOOOD morgen alle sammen! Jeg må bare si det, i dag har jeg en god dag. Som dere kanskje vet har humøret mitt vært veldig vanskelig å forutsi de siste ukene, og jeg har vært litt nedfor ved flere anledninger. Det er derfor ufattelig deilig å være så tilfreds med livet i dag, hihi 😀 Solen skinner (bokstavelig talt, det er ingen selvfølge i Bergen), det er varmt ute og i natt sov vi faktisk med vinduet på vidt gap uten å fryse. Sånne små ting i hverdagen altså!
Akkurat nå står jeg å tenker på at jeg har lyst til å videoblogge igjen. For noen år siden var jeg jo sånn halvveis flink til å prate foran kamera, mens nå har frykten bare blitt større og større. Ikke vet jeg hvorfor egentlig.. Hmmm. I morgen tror jeg faktisk at jeg skal prøve å snekre sammen en liten videoblogg, og om det går sånn halveis OK så kanskje det kan bli en ukentlig greie!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg