LATEST SNAPS

Uten navn-1

God morgen! Merket hverdagen smalt meg i trynet da alarmen ringte. Tenker jo at jeg er på ferie siden jeg er i Oslo, men nå har det seg slik at det må jobbes litt også. Kan ikke bare ligge på latsiden i to måneder! Alt jeg tenkte på i natt var faktisk hvordan vi skulle få tak i VIP-billetter til Palmesus. Det er visst de billettene man burde ha, har jeg forstått? Det er jo helt utsolgt på billettservice, og vi MÅ ha! Haha 😀

Over ser dere mine siste snaps forresten! Nå skal det sies at jeg har tatt endel printscreens både fra Glenn (glennhenriksen) og andre venner. Det er jo så gøy med snapchat, så skal definitivt legge ut hyppigere der. Følger du meg allerede kanskje? 🙂 Heter julianyland!

7 kommentarer
    1. Du kan bestille hotellrom på Scandic hotel bystranda, det er er spahotell som ligger på stranda der festivalen er! Da kan man jo sitte å nyte konserten fra hotellbalkongen, slippe sand opp etter leggene og bare nyte med gode venner!

    2. Man MÅ ikke ha dem, er like gøy uten 😀 bare det å være der, er dødsgøy! Vært der alle årene selv :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg