LATEST SNAPS

snaps

Snapchat: julianyland

God morgen fra en veldig dårlig sosiale medie bruker den siste tiden! Jeg tror faktisk ikke jeg har oppdatert instagram på over en uke, noe som kanskje ikke er så “wow” for noen – men for meg er det ny rekort. Hva skal jeg legge ut, liksom? Det sier seg selv at jeg har en veldig ensformig hverdag i romjulen når jeg måtte ty til å skrive om pinnekjøtt vs. ribbe i går liksom. Så uinteressant at jeg like så greit kunne skrevet om sokkene mine. I kveld drar jeg tilbake til Bergen, da! Gleder meg faktisk helt sykt til å komme tilbake, nå har jeg fått nok late dager for en stund. Eller, jeg reiser jo til Gran Canaria på mandag, men da later jeg meg i varmen i det minste.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg