LATEST OUTFITS

latestHar du en favoritt? 😀 

God torsdag alle sammen! I går tok jeg meg halveis frivillig bloggfri, noe jeg virkelig hater. Av og til er det faktisk litt lurt å ta en dag der man glemmer bloggen helt, for plutselig sitter jeg med mye større motivasjon i dag. Jeg har nettopp kommet hjem fra trening, og sitter å spiser samtidig som jeg oppdaterer dere.

I dag får jeg besøk av to av mine aller beste venner, noen som klarer å tippe hvem det er? Gleder meg så sykt! Snakkes om litt, nå må jeg vaske leiligheten og hoppe i dusjen før besøket inntar Bergen for helgen.

 

6 kommentarer
    1. Det hvite blondesetet er min favoritt, men du ser smashing ut i alt! Er det kanskje June og Glenn som kommer på besøk..? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg