LATEST OUTFITS

Image and video hosting by TinyPic

God morgen! Wææ for en natt jeg har hatt.. Jeg våknet sikkert tre ganger av mareritt, og selv om jeg ikke husker hva jeg drømte har jeg en skikkelig ekkel følelse i kroppen. Følelsen slipper vel taket så fort jeg får spist litt frokost! Apropos frokost, hva spiser du? Jeg er så innmari lei av frokosten min for tiden, og klarer faen meg ikke å tenke kreativt på andre alternativer heller. Det er så ille at jeg faktisk har droppet frokost flere ganger denne uken, og selv om det kanskje er normalt for mange så er det helt krise for meg. Uten frokost er jeg sur, uinteressert og klarer ikke konsentrere meg for fem flate øre. Så ja, alle frokosttips blir satt stor pris på ♥

Over har du mine siste antrekk, har du en favoritt? 😀 Min store favoritt er vel det helhvite antrekket fra Paris som er øverst til venstre. Aaah, det gir meg skikkelig sommerfølelse!

25 kommentarer
    1. Den klesstilen din er jo helt fantastisk! Du kan virkelig kle deg Likte veldig godt kjolen øverst til venstre, den fikk frem de flotte formene dine <3
      Når det kommer til frokosttips sliter jeg med litt det samme, men jeg spiser ofte havregrøt med sjokoladeproteinpulver eller yoghurt med musli og banan. Jeg er et veldig periodemenneske som spiser en eller to ting helt til jeg blir lei av det.
      Håper du får en super dag videre <3

      1. Åh, tusen takk for fine ord Lisbeth! <3 <3 Og tusen takk for frokosttips, elsker at de i tillegg er sunne 😀 Håper du får en fin dag, klem!

    2. Mitt beste frokosttips er å blande sammen Biola med smak av bringebær og granateple (zero), hakkede mandler, havregryn og rosiner. Pleide ofte å droppe frokost selv, men nå er det faktisk det måltidet jeg som regel gleder meg mest til 🙂

    3. Visp ett egg, bland inn havregryn pluss litt linfrø til passelig konsistens. Klapp den rund som en tykk pannekake i stekepannen med litt olje og stek på begge sider. Legg “kaken” på ett fat, skjær den i fire ruter og topp med digg pålegg! Jeg liker veldig godt å toppe med pesto og kalkunskinke med agurk og tomat, kaviar og ost og alltid en rute med peanøttsmør og syltetøy, smaker ekstra digg med kaffe på siden! Holder deg god og mett lenge ☺️☀️

    4. Jeg lager havregrøt som jeg tilsetter litt godsakeri: vaniljeessens, litt søtning (bruker suketter eller sukrin) og en dert med kardemomme (naaam). Når grøten er ferdig kokt, blander jeg inn en scoop med vaniljeproteint. Denne grøten er sååå god, spiser den til frokost g kvelds hver eneste dag, og har gjort det i over et år. haha. Ha en fin dag 😀

    5. Vanligvis spiser jeg alltid havregrøt med cottage cheese, men akuratt nå er jeg i en periode hvor jeg har lyst på polarbrød med hvitost til hvert måltid! Føler meg plutselig syv år igjen, hehe 🙂

      Får håpe marerittene gir seg, og at søvnen blir bedre de neste dagene. Blir spennende å se resultatet. Lykke til med alt 🙂

      1. Haha, jeg elsker polarbrød! Min store svakhet er jo brødmat med maaasse smør, majones og pålegg. Kunne ønske man kunne spise det hver dag uten konsekvenser 😉 Hehe! Tusen takk Marita <3

    6. Cottage Cheese Havregrøt
      – 50-60 g havremel (ikke havregryn)
      – 100 g cottagecheese
      – 1 dl melk
      – Spe på med vann til riktig konsistens, eller melk da 🙂
      Veldig godt med sukker på eller hjemmelaget jordbærsyltetøy!
      Jeg synes at hvis man lager grøten kvelden før, og spiser den kald om morgenen, så smaker den mye bedre 😀 Men god varm også da!

    7. Ta frosne blåbær fra fryseren, varm de i micro’n, hell i vaniljeyoghurt og topp det hele med musli/granola (og evt cottage cheese) Nam!

    8. Smøreost med jalapeno syntes jeg er veldig godt! Den som er mager fra kavli med grovt knekkebrød 😀
      Kanskje ikke så orginalt haha, men det er en nyhet

    9. Jeg sliter ofte med det samme, er ikke et typisk frokost menneske. men bruker mye en “oppskrift” hvor jeg blander avokado og kesam/gresk yogourt (med eller uten smak etter smak og behag) blander dette i smoothie maskin eller med stavmikser. så topper jeg med bær og kokos. Kjempe godt og kjempe enkelt!

    10. Min faste frokost er så syykt god! Den er vel og merke ikke så spesiell, men jeg deler likevel. Jeg tar 1 dl store havregryn som jeg bløtlegger i litt vann, og fyller opp med melk til det blir en passende mengde. Når den er ferdigkokt tar jeg fryste blåbær og blander inn i grøten(de smelter med en gang), og tar deretter ca. en spiseskje med cottage cheese og blander inn. Det holdet meg mett lenge, og av en eller annen grunn syns jeg det smaker så godt? Gleder meg alltid til frokost, haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg