LATER SOM OM DET ER SØNDAG

Ah, for en morgen! I dag hadde jeg bestemt meg for å sove skikkelig ut etter en uke med lite søvn, og jeg fikk helt sjokk da jeg sjekket telefonen da jeg våknet. Jeg sov helt til halv ett! Det må faktisk være ny rekord for med i år, haha. Dårlig samvittighet fikk jeg derimot ikke. I dag har alt gått i slow motion, jeg har tatt en lang dusj, tatt hårkur og skrubbet meg fra topp til tå. Nå er jeg full av ny energi og skal straks på skolen for å ha et møte med BIS Marketing. Absolutt ingen kick start på den nye uken, men jeg later egentlig litt som om det er søndag.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicCaps – River Island / Jakke – BikBok / Bukse – Zara / SkoHER (annonselenke)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg