LATE NIGHT SWIMS (AND POSING)

Noen dager er bare bedre enn andre. I går lånte jeg bilen til mamsen, plukket opp Eline og satt kursen mot Eidsvågen, én time utenfor Molde. Vår kjære Bergensbestis Jonas bor der i sommer, og hadde lagt opp en hel dag med god drikke, digg mat og mye annet gøy. Mer om det i neste innlegg!

Etter litt for mange glass (flasker) vin, et helt forjævlig spill der vi måtte shotte jäger hver gang vi svarte feil ( 🙁 ) fikk vi den crazy ideen at vi skulle nattbade i regnet. Jeg badet vel og merke ikke, men jeg tenkte det kom til å bli kule bilder 😉 Alt for bloggen, til og med å stå å fryse i en badedrakt. Lånte den av Eline, jeg hadde selvfølgelig ikke med meg badetøy selv siden det er helt uaktuelt for meg å plaske rundt i iskaldt vann.

Eline og Jonas trives derimot som fisken i vannet, og hadde både to og tre svømmeturer. Og ja! Kjære Glenn tok også turen litt senere på dagen. Ingen fest uten han vel?

Mamma sa til meg for et par dager siden at jeg er utrolig heldig som har så mange gode venner. Fy faen, det har hun helt rett i. Mennesker som gir meg trygghet til å være meg selv, som jeg kan stole på og som jeg vet er lojale. Noe annet har jeg ikke tid til. Håper bare jeg er en god venn tilbake, for disse menneskene hadde jeg aldri klart meg uten. Tusen takk for et fantastisk døgn, Jonas! Jeg skriver mer om hva vi har drevet med i et annet innlegg – det var rett og slett ikke plass til alt i ett. Det sier vel sitt 😀

Nå er jeg tilbake i Molde, og skal spise middag før jeg skal på bursdag og innflytningsfest til min kjære bestis Linn (hun jeg var i Dubai med). Hun har kjøpt seg leilighet!! Jeg er så stolt! ♥

2 kommentarer
    1. Blir egentlig litt lei meg på vegne av deg når jeg ser disse bildene Julia. Du er så forbanna fin og trenger virkelig ikke retusjere bildene dine. Er veldig synlig på bildet som er tatt bakfra. Ikke frekt ment i det hele tatt. Du er virkelig forbilde når det gjelder kropp og utsende. Ha en fin helg ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg