LAT SØNDAG UTEN NETT

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAGenserHER / JeansHER / SneakersHER / Bag – Céline

Hei hopp! Fy så ræva bloggen min har vært den siste uken. Vet ikke helt hva som har skjedd, det er vel en dårlig blanding av travle dager, eksamensperiode og lite inspirasjon. Jeg vet ikke med dere, men jeg finner ikke særlig mye inspo dypt i finansboken. Om jeg så finner inspirasjon der, så er det til å slutte på skolen fordi jeg hater det faget så intenst. I helgen har jeg tatt meg helt fri og kost meg skikkelig! Var på en liten søndagstur med Cathrine tidligere, så koselig å se henne igjen 🙂 Nå sitter jeg mett i sofaen etter en heftig sushimiddag og har egentlig tenkt å se på tv resten av kvelden. Men vent, det kan jeg ikke! Både internett og tvboksen sluttet plutselig å fungere – hva skal man gjøre da? Jeg nekter å lese mer på skolen før i morgen, så håper det ordner seg på magisk vis! Nå blogger jeg fra mobilnettet til de som lurer.

11 kommentarer
    1. Bloggen din har da ikke vært dårlig denne uken 🙂 Hvordan går det med eksamenslesingen? Går på BI selv, og vet hvor jævlig denne tiden kan være.. Ønsker deg masse lykke til!

    2. Lurte på om du kunne skrive et innlegg om dine kleine første dater eller
      lignende? Ofte veldig morsomt å lese! Et tips er å spørre leserne om
      deres verste første dater, også poste dem i et innlegg 🙂

    3. Ååh, kan du ikke lage et innlegg om den nydelige weekendbagen du bruker her? Du har ikke tilfeldigvis kjøpt den vintage gjennom finn?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg