last night

God “morgen”! Kvelden i går var utrolig moro, og det merkes på kroppen idag. Våknet opp i dag tidlig og bare “HVOR ER JEG??”, og da fant vi ut at det var like så greit å booke oss inn på et hotell. Passet meg egentlig perfekt, for jeg og Torild storkoste oss på hotellfrokosten. Det er vel egentlig ingenting bedre dagen derpå? I dag skal vi bare slappe av. Akkurat nå ligger vi i hver vår sofa og gjør egentlig ingenting. I kveld skal vi bli med en kompis ut, så vi håper på at det blir gøy!  I går hadde vi jentevors hjemme hos meg. Selv om leiligheten min er langt fra ferdig, så klarte vi såvidt å få plass til alle likevel.
Haha. Man kan ikke dra ut uten Big One i magen!
Meg med to nydelige frøkner <3 Ann-Helen og Silje.

Kommer forresten oppskrift på en utrolig god salat om noen få strakser, stay tuned! Ellers, ha en super lørdag fine dere. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg