LAST NIGHT

God morgen! I går var vi som sagt ute en tur her i Bergen, og det var veldig koselig. Som alltid koste jeg meg mest på vorspiel enn byen, men kan ikke klage! Bergensere er i forhold til de i Oslo utrolig utadvente og har alltid en morsom kommentar på lur. Me like! Jeg føler meg egentlig litt gammel som sier det, men jeg er så lei av å dra ut på byen for å danse, bli skubbet rundt av fulle jævler og bli sølt drinker på. Jeg er dritlei det, faktisk. Syns det er mye koseligere å sitte en stor gjeng med kjente å prate over noen flasker vin.  Uansett da. Jeg har allerede vært våken et par timer, og formen min er veldig fin! Drakk ikke masse i går, så nå er jeg straks klar for en ny og travel dag! Må bare hive meg i dusjen så er jeg i gang.
Mari, Mari-Linn, meg og Birte utenfor Lille i går.
Uuuuu speil!!! 😛 xD

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg