LAST NIGHT

Halla halla! Ligger her i sofan på hotellet, litt sånn småredusert etter i går. Men det går så fint så! Hadde en utrooolig moro kveld i går, herregud! Møtte to fra Norge, Marie og kjæresten Thomas. Med de festet vi natten lang, og jeg storkoste meg. Kvelden endte kanskje ikke optimalt, men det har ordnet seg nå så null stress. I dag har det vært overskyet her, så jeg har egentlig ikke vært så mye ute. Dro til resturanten på hotellet for å spise litt frokost, og ellers har jeg bare sett på tvserier. Deilig med en skikkelig kleinedag uten solen stekende i trynet! Håper derimot været blir bedre i morgen så jeg får solt meg litt. Nå har vi snart vært her en uke, og det går såå utrolig fort. Bare en uke til vi skal hjem, jo! Her er noen bilder fra i går, før vi dro ut: Kjolen min er fra nelly, og den er vel heller egentlig ikke min. Men en gammel venninne sin, som jeg nå har “lånt” en stund. Haha! Syns den er skikkelig sommerlig og fin 😀  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg