LAST MORNING..

.. in Bergen! Flyet mitt til Molde går vel og merke ikke før klokken ti i kveld, så jeg har god tid til å vaske ned leiligheten og hive det siste skittentøyet i vaskemaskinen. Noe av det viktigste for meg når jeg skal være borte lenge er at leiligheten er shinet før jeg drar. Hvor digg er det ikke å komme hjem til det å legge seg i rent sengetøy?

Wææ nå er det faktisk juleferie folkens! Ikke at julestemningen er noe å skryte av, da det er 11(!!) grader i Bergen og regner som en foss. Ser det er akkurat samme vær i Molde, men stemningen setter seg nok likevel så fort mamma spiller jule cd´en til Peter Jöback og pynter juletreet. Uansett har jeg ikke noen mer spennende på agendaen i dag, om jeg rekker har jeg planer om et lite seriemaraton også. Vi snakkes litt senere!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 kommentarer
    1. Så deilig å dra hjem! Lurte på om hva du mener om Molde som studieby, vurderer å studere det til neste år ❤️ God jul fine deg

      1. Jeg har aldri studert i Molde, så jeg vet ikke! 🙁 Men jeg ville nok ikke studert her personlig, men det er jo kanskje fordi jeg har vokst opp her. Lykke til med valget, klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg