LAST MORNING

12516638_661091330660498_784060494_oIMG_4109-2

God morgen, og god mandag! Man skulle kanskje tro at dette ikke er en blåmandag for meg siden jeg befinner meg langt nede i sør der solen skinner. Dessverre er det avreisedag i dag, og vi blir hentet av flybussen om et par timer. Deretter venter kø på flyplassen, overvektsbetaling av kofferten og vassen flymat. Jeg kan egentlig ikke klage, for vi har hatt en fantastisk uke her nede og kost oss ihjel! Heldigvis skal jeg jo tilbake om en uke, haha 😀 Gleder meg faktisk litt til å komme hjem også.

9 kommentarer
    1. Hei Julia! Hvor mange grader har dere hatt sånn ca? Vurderer å ta meg en reise ned dit før studiene tar overhånd på all disponibel tid man har igjen. Vil reise på en billig tur – og ser det er mye billig dit nå 🙂

    2. Hei!:-) Jeg reiser til GC på torsdag og lurer på hva du anbefaler man skal ha på seg på kveldene? Er det nødvendig med jakke?

      1. Hotellet heter Balito Beach, eller Marina Elite! Balito Beach er ikke et SÅ fint hotell, mens Marina Elite er helt nyoppusset 😀 Det er på en måte samme hotell, men to forskjellige avdelinger om du skjønner? Hehe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg