LANGT FRA GLAMORØS

Image and video hosting by TinyPic
God morning! Slenger med et aldri så lite chillebilde fra dagen i går. Søndager altså, hva annet skal man finne på enn å ligge i sofaen? Eller det er jo egentlig en haug med ting man kan gjøre, men jeg foretrekker å ta igjen tapt tv-serie-tid!

Min mandagsmorgen har langt ifra vært særlig glamorøs. Jeg har betalt månedens regninger, og nå sitter jeg med regnskapet jeg skal sende avgårde til regnskapsføreren min. Det er så utrolig rart å gå igjennom gamle kvitteringer, jeg husker som regel aldri hva jeg har spist eller hvor jeg har tatt taxi hen før jeg ser de. Bare “hææ, når kjøpe jeg en baguett på Upper Crust??”, eller “var jeg i Oslo 22.mai??”. I følge kvitteringene var jeg tydeligvis det, haha! Når jeg er ferdig med alt papirarbeidet tenkte jeg faktisk å labbe meg ned på brun og blid for å prøve å bli litt brunere. Deretter venter det enda en dag med nettbutikk-jobbing. Jeg liker egentlig travle mandager som denne best, da går det enda fortere frem mot helg! På torsdag skal vi jo til København for å kjøpe inn Coccinelle til Janne & Julia, de veskene er helt amazing så jeg gleder meg til å se hva de har 😀

Beklager rotete og lite spennende oppdatering. Det er jo tross alt mandag, hva annet kan man forvente? Hihi! Har dere noen spennende planer for uka? I kveld kommer forresten ukens “Julia usensurert!”. Om du har noen ønsker for tema så kommenter de her 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg