LÆRER ALDRI

Hallo fra en veldig redusert Julia! Haha, når skal jeg lære at for mye alkohol gir alvorlige konsekvenser dagen derpå? Tydeligvis aldri. Gårsdagens julebord var en suksess, med andre ord! Jeg er fremdeles mett etter all julematen, så det var en skikkelig forsmak på hvordan jeg kommer til å ha det i morgen. Haha! Akkurat nå sitter jeg i sofaen å super i meg en energidrikk og prøver å bli finere i formen. Det frister mest å late seg på sofaen hele dagen, men (dessverre) har mamma bursdag i dag så da må man nesten bli med å finne på noe koselig med henne ♥ Vi skal ut å shoppe inn de siste julegavene før vi avslutter med en deilig lunsj, så nå må jeg komme meg inn på badet for å få på masken. Ha en fin lille julaften så lenge!

hihihi

Body utsolgt, men de har den i kjole HER og jumpsuit HER ♥

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg