LADY IN RED

God fredagskveld ♥ Akkurat nå sitter jeg i sofaen hjemme hos Andrea og Benny. Helt fantastisk at begge bor i Bergen, typ ti minutter unna leiligheten min! Jeg må si vi har vært dårlige til å henge de siste ukene, så det var kos at vi endelig fikk litt kvalitetstid. Benny stikker straks til Trondheim, og vi skal kjøre han til flyplassen om typ…ti minutter? Akkurat nå løper han rundt å pakker i siste liten, haha.

JUMPSUIT HER

Her har du gårsdagens antrekk, sammen med fine Lina ♥ Jeg elsker denne jumpsuiten! Tror det er det eneste røde plagget jeg har i garderoben, men jeg kledde det jo? Hehehhe. Jeg har fått alle bildene fra kvelden i går, så jeg kommer til å ha et skikkelig bildedryss her på bloggen etterhvert. Må bare se igjennom de, noe jeg ikke gidder akkurat nå. Som sagt er jeg rimelig sliten i dag, av åpenbare grunner 😉

I kveld skal jeg seriøst ligge som et slakt på sofaen til Andrea, spise smågodt og bare nyte at denne uken endelig er over. I morgen er det lørdag (obviously..), og helgen kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt. Håper alle får en fin kveld, vi snakkes i morgen tidlig! Klemzzzz fra slitne Julia.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg