LADY IN PINK

KJOLEHER / SKOHER / VESKE – BALENCIAGA

For en heidundranes fest det var i går! Jeg vet ikke om en bedre måte å starte dette innlegget på. Nelly inviterte til sommerfest, som jeg forteller mer om og viser bilder senere. Nå har jeg akkurat kommet inn i leiligheten hjemme, etter en lang reise fra Stockholm med mellomlanding i Oslo. Ikke at jeg klager, mer poeng til eurobonusen min ;))

Over ser du gårsdagens antrekk. Denne kjolen er såååå fiiiiiiiiiin!! Tror faktisk det er den fineste kjolen jeg eier akkurat nå? Ikke langt ifra iallfall! Deilig å ha på seg, og sexy med splitt i låret. Jeg klikket den også hjem i lys rosa, viser den i morgen tidlig sammen med resten av innkjøpene mine! Akkurat nå er jeg veldig sliten, både etter i natt (hva var det jeg ikke drakk?), og reisen. Planen nå er å pakke ut av kofferten, fjerne sminken og legge meg til litt gossip girl før sovetid. Vi snakkes straks!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg