Ladies who lunch

Åh, mett i magen.. I dag bestemte jeg og Marthe oss for å spise frokost på Jacob Aall, siden det var hennes siste dag i hovedstaden før hun drar hjem igjen til Molde. Det ble en aldri så liten Club Sandwich på meg, som var utrolig god! Ble litt juks da, siden jeg eeegentlig skulle begynne det sunne livet igjen i dag. Haha! Lurer på hvor mange mandager jeg trenger før jeg faktisk starter det sunne livet på “mandag”. Får løpe bort på Elixia etterpå, så er det vel ok? Hihi.. Booket forresten nye billetter til Gran Canaria i går! Jeg og Andrea reiser den 14.august. Noen fler som skal da? Vi elsker virkelig den øya..  
Fine Marthe!! Nå skal jeg følge henne til flytoget, ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg