LADIES WHO LUNCH

God kveld, dagen fløy jo bare unna på et blunk! Jeg kom nettopp hjem etter en lang og koselig lunsj og shoppingrunde sammen med Cathrine og Eirin. Vi spiste på Jacob Aall, for det finnes vel ingen bedre steder å sitte i solen? De har en gigantisk takterasse der jeg forhåpentligvis får kost meg mye i sommer! Servicen og maten er vel så som så, men locationen er iallfall ypperlig 🙂

Det var så koselig å se de to jentene igjen. De siste dagene føler jeg dataskjermen har vært min eneste venn, og jeg var redd for at alle mine sosiale antenner var på vei ut døren. Ikke at de var heelt på plass fra før, det er vel derfor jeg bekymret meg.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Det ble også et deilig glass vin til maten, noe annet kan man jo ikke forvente i solsteken! Nå ser det kanskje ikke ut som om det var så deilig vær på bildene siden vi begge sitter med jakke på, men vi var uheldig så solen gikk akkurat forbi oss da vi fikk maten. I morgen er det meldt enda finere vær, og jeg har allerede handlelisten for grillmaten klar!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Akkurat nå sitter jeg i sofaen sammen med Zara, som ligger i sin egen hundeseng. Hun er så forferdelig klengete når hun har løpetid, og siden jeg ikke orker at hun skal mense over hele sofaen løftet jeg like så greit sengen opp hit. Det blir spennende å se hvordan det går i natt når hun ikke får lov til å sove i sengen. Jeg har et svakt minne fra forrige løpetid hun hadde, da sto hun nemlig utenfor soveromsdøren å hylte hele natten. Egentlig helt forferdelig, men det er ikke synd på henne.. Eller?

 

6 kommentarer
    1. om løpetiden blir et stort problem anbefaler jeg å kjøpe en tispetruse. Min chihuahua blir sykt klengete og syter gjennom løpetiden sin, men med en truse kan hun ihvertfall få sove og ligge hvor hun vil uten at jeg må tenke på blodflekker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg